Показать сообщение отдельно
  #4  
Старый 30.06.2014, 02:51
Новичок
Профессия: Механик
Аватар для Daren
Сообщений: 17
Цитата:
Сообщение от Георгий999 Посмотреть сообщение
Может будут полезны
Fault code No. 433

Reason
Voltage signal at intake manifold pressure
circuit indicates high intake manifold pressure
but other engine characteristics indicate intake
manifold pressure must be low.

Effect(only when fault code is active)
Derate to no air setting.

Fault code No. 434

Reason
Supply voltage to the ECM fell below 6.2 VDC
for a fraction of a second OR the ECM was not
allowed to power down correctly (retain battery
voltage for 30 seconds after key off).

Effect(only when fault code is active)
Possible no noticeable performance effects
OR possibility of engine dying OR hard
starting. Fault information, trip information and
maintenance monitor data may be inaccurate.
Большое спасибо за помощь и внимание, но у меня есть литература переведенная на русский язык, я не особо силен в электрооборудовании и показания по этим ошибкам меня не на что не наводят.. Завтра попробую проверить метки на приводе насоса, возможно там не совпадение, но я все же склоняюсь к проблеме в электрооборудовании..

Ответить с цитированием